9 aprilie 2015

30 de jocuri pe care le-am jucat cel mai des in cei 30 de ani ai mei

Azi implinesc 30 de ani.

jocuri pentru copii mari si mici, jocuri de interior, jocuri de exterior, jocuri pentru adolescenti, jocuri pentru prescolari, jocuri pentru scolari, jocuri pentru tineri, jocuri pentru adulti, jocuri de petrecere, jocuri de tabara, jocuri de excursii, jocuri de teambuilding, jocuri cu carti, jocuri cu scaune, jocuri cu esarfe, jocuri afara, jocuri in natura, jocuri preferate, jocurile ioanei, jocuri educative, jocuri inspirationale, jocuri de societate, board games, jocuri cu provocari, jocuri de comunicare, jocuri de miscare, pinata, mafia, personalitati, parlament, statui, ice breakere, startere, jocurile copilariei, jocuri educative, idei de jocuri pentru parinti, idei de jocuri pentru cadrele didactice, animatie, animatori, animatie socioeducativa, formare animatori, jocuri de petrecere

Din ei, cred ca vre-o 29 de ani i-am petrecut sub o forma sau alta, jucandu-ma...

M-am gandit sa fac o lista cu cele mai indragite jocuri pe care le-am jucat in aceasta perioada..O sa le scriu aleatoriu, dupa cum imi amintesc.. Sper sa va placa si sa va inspire, ba mai mult, sa va faca sa va jucati mai des.

In copilarie ne-am jucat foarte des jocuri de rol (de-a mama si tata + copiii (eu eram mama mereu) si foarte des imi aduc aminte de mine ca eram invatatoarea :) ). Apoi cand ploua faceam tot felul de vase din noroi...Cel mai mult imi aduc aminte cat de mult ne jucam " Ascunsa" (inclusiv schimb de caciuli faceam )....

La gradinita ne-am jucat sub indrumarea doamnei Maria Stoica mai multe jocuri dar imi aduc aminte cu precadere doar de


 jocuri care au stat la baza formarii mele ulterioare ca si animator, jocuri care, si acum, sunt tare indragite la petreceri de catre cei mici.

Cand am descoperit animatia, pe la 18 ani la primul curs de animatori, cu cei de la Word Vision am invatat o multime de jocuri de la ei dar jocul de care imi aduc aminte si care ma amuza este " Ursul si taietorii de lemne"...

Apoi, pe parcursul urmatorilor ani, cand am continuat si m-am perfectionat an de an cu cei de la CRIM/ Adventure CAMPS, am avut parte de multe sesiuni cu jocuri. O sa mentionez doar jocurile pe care le-am jucat cel mai des prin tabere si excursii.
Hipodromul" - cred ca este jocul pe care l-am jucat cel mai mult si cel mai mult si inca tot nu m-am saturat de el. Cu el imi incep orice moment de animatie, in tabara, la petreceri si alte evenimente. (desi stiu cateva persoane din jurul meu care s-au saturat peste cap de el..)...



De prin 2008, cand am inceput sa merg la petreceri aniversare, am continuat sa ma joc si aici cred ca am lista mai lunga



In acest moment jocurile care-mi sunt cele mai dragi:



Si mai am cateva jocuri de societate pe care de fiecare data cand am ocazia, le joc cu placere:


Pe Resurse de Petreceri gasiti alte idei de activitati si jocuri pe care le puteti face la petrecerile voastre in functie de tematici si varstele invitatilor